Hard rock

Hejhej, efter skolan blev det Hard Rock med Emmy, Zuzanna och Adam. Hihi. Väldigt trevligt och mysigt faktist. Jag, Emmy och Zuzanna delade på 2 olika glassar som tillsammans kostade 200 typ. Adams glass kostade 69:- :) Sen rörde vi oss till parken bredvid och var där i kanske 1 och en halv timme , väldigt trevligt. Sen gick vi in till donken och ja och adam åt en cheeseburgar, och Zuzanna ville köpa en äppelpaj men det skulle ta 10 minuter så vi orkade inte vänta. Juste, vi såg två skitsnygga killar vid parken också, hihi. Eller jag och Emmy tyckte det, vi ville gå fram och fråga om numret men bangade sen, de var kanske sexton, därför bangade vi hihi. Sen rörde vi oss vidare mot t-banan ochdå åkte alla hem förutom jag och Zuzanna som åkte till Stockholms Södra sen promenerad och köpte massa lösgodis som vi åt påväg hem också. Sen splitrades vi också vid Älvsjö och jag fortsatte hemmåt. Nu ska jag ta med mig mitt godis och käka upp det hos världens bästa mormor ♥

3 år sen på storebrors studenten, glömmer aldrig att det tog 5 timmar
att göra mitt hår !

jag för 4 år sedan när min kusin sminkade mig.

Kommentarer
Postat av: Tanya

vaaaaaaaaaad guuuulig :D

2010-04-04 @ 20:04:35
URL: http://fashionjet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gullig :)

2010-04-07 @ 19:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0