Har bara tagit det lungt.


jag och mamma i turkiet, sommar 09.
Som rubriken säger så har jag bara latat mig och kollat på teve. Har kollat på Rachel Ray, Oprah, Extreme Home Makeover, Mtv och Ztv. Ja, exakt bara latat mig framför teven och kollat på olika program, men däremellan så gick jag till Lill Mixen och köpte lösgodis för åtta kronor, men nu börjar jag märka att den har tagit slut och att jag måste röra på mig vidare till J Centrum för att köpa mat, mamma gjorde ingenting bara tog lungt imorse för det var ju hennes dag så det bjöd jag på :) Så snäll jag är , jag vet hihi (a' Men jag måste verkligen gå till Centrum nu och handla mat, men jag vill inte gå själv och min mobil har inga batterier och min mobil laddare är hemma hos min mormor tror jag ! Så jag måste klara mig utan den tills att jag hämtar den senare ikväll tror jag. Men vi hörs senare när jag har någonting intressant att skriva ned här i bloggen . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0