Hår

Angånde mitt hår, jag är så missnöjd med mitt hår, eller ja allt utom längden som börjar bli bra nu. Jag vet inte varför men mitt hår är otroligt svårt att kamma , det tar 20 minuter typ att kamma håret bara ! Sen är det sjukt konstigt också för att det ser ut som att jag har slingor men ja har aldrig rört mitt hår med hårärg, aldrig. Mitt hår är även väldigt konstigt genom att det är platt längs fram på håret och under så är det afro typ, ja fråga katarina hon säger alltid oh va gulligt med ditt afro , jag tänker innerst inne: katarina nej ! sluta.. haha. Sen ser det även ut som att jag har löshår fast det har jag verkligen inte, det tar bort skit mycket hår när man sätter in clipsen. Men jag här är en bild på mitt hår som jag tog i helgen. Det kanske är långt , men väldigt slitigt. Så topparna är nästan platina blondt färg -.-' aja. Jag håller ut till sommaren då mitt hår blir mycket ljusare :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0