måste bara skriva av mig nu..

jag behöver inte femhundra vänner, ja har de jag har. det är allt jag behöver. jag nöjer mej hellre med 10 bra vänner än 100 vänner som jag inte är tajt med. de som jag har vid min sida, är de som har mig vid sin sida. så säg inte att jag inte är äkta, för till de som är det mot mig är jag det tillbaka, that's it. Men ni som finns där för mig, jag svär att jag kommer kriga för vår vänskap, jag kommer aldrig släppa er. aldrig.


















jag älskar er.. finns fler fast har ingen bild med er och mig på tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är dom andra som du inte har skrivit namn på då?:P

2010-05-24 @ 22:06:33
Postat av: någon

Du har glömt en tajt alltså tycker du inte vi är det eller:o

2010-06-01 @ 19:01:52
Postat av: sandra-maria

muppbild på mej hahhahahaha:)

2010-06-03 @ 07:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0